Powered By Blogger

søndag 13. februar 2011

Kreativ søndag

I dag har jeg endelig klart å lage noen kort, har vært litt labert i det siste. Men føler nå at jeg har fått  igjen litt lyst til å lage litt kort.  Var innom på  Happy Hobby på Gjøvik i uka som gikk, og der fant jeg et nytt stempel, litt pynt og noen ark.



Her er egentlig veldig enkelt kort, rent og enkelt. Får litt morsdagskortfølelse over meg når jeg ser på dette.


 Har fått i oppdrag og lage et kort til ei dame på 50 år. Jeg synes dette stempelet av ei blid dansene dame passet til et 50 årskort. For meg sier det at man fortsatt er ung til sins fordet om årene går og vi blir eldre. Stemplet er kjøpt på Happy Hobby, Gjøvik. Rundt kanten på kortet har jeg brukt gassbind som jeg har farget med litt lilla distressfarge. Jeg så dette brukt på kort hos Happy Hobby og synes det var litt spennende.





Har laget et nyfødt kort til ei på jobben som har fått en liten gutt, en prins. Et litt uvanlig nyfødt kort, de fleste lager i lyseblått eller lyserosa med en gang det er snakk om babykort. Jeg har laget et med fargene grønn, frosken har jeg fra en serviett, har brukt decopage for å få den litt stivere og blank. En jentefrosk med en liten prins i lommen foran på buksedrakten. Synes den var så søt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar